Hoe kan ik documenten in Elvy (tijdelijk) opslaan in de Store?

Als u op een later moment uw documenten wilt verwerken, of (bijvoorbeeld door uw afwezigheid) deze beschikbaar wilt stellen aan uw collega’s, dan kunt u gebruik maken van de Store in Elvy. Hiermee is het eenvoudig mogelijk om alle openstaande documenten te bewaren, om deze op een later moment weer te openen.

Om gebruik te maken van de Store, gaat u naar het tabblad Digitaliseren. In de linker kolom drukt u op Store, waarna het Store-scherm getoond wordt.

ds-store1

Vervolgens geeft u een omschrijving op in het tekstveld, waarna u op Toevoegen drukt. Op dat moment worden alle openstaande documenten bewaard, waarna deze in Elvy gesloten worden. Per verzameling documenten wordt, naast de omschrijving, het aantal documenten, de datum en tijd én uw Windows inlognaam opgeslagen.

ds-store2

Wanneer u documenten verwerkt waarop barcodes staan, dan kunt u deze met Toevoegen ahv herkenning opslaan. Er wordt dan per document (of bundel, als uw factuur uit meerdere pagina’s bestaat) een regel aangemaakt.

Om op een later moment verder te gaan, opent u de Store en selecteert u de verzameling documenten die u bewaard hebt, door de regel aan te klikken en op Terugplaatsen te drukken; u kunt ook dubbelklikken op de betreffende regel om de documenten terug te plaatsen.

ds-store3

Elvy zal vervolgens alle geselecteerde documenten inladen vanuit de Store.

Het is mogelijk om een selectie van uw openstaande documenten op te slaan in de Store: bundel de documenten die u bij elkaar wilt opslaan en volg de stappen voor het toevoegen van documenten aan de Store.

Bron: Elvy