In Exact Synergy de kolommen van het zoekresultaat aanpassen

In Exact Synergy Enterprise beschikt u over verschillende zoekschermen waarin u geavanceerd kunt zoeken. Zo kunt u bijvoorbeeld via [Documenten, Overzichten, Documenten, Zoeken] zoeken op documenten of via [Werkstroom, Overzichten, Verzoeken, Zoeken] zoeken op verzoeken.

In de zoekschermen beschikt u over verschillende criteria waarop u kunt zoeken. Welke criteria dit zijn kunt u zelf definiëren door op  Aanpassen te klikken.

Hier kunt u tevens aangeven welke kolommen wilt tonen in het zoekresultaat. Dit kunt u als volgt doen:

  • Klik in het zoekscherm op  Aanpassen rechtsboven in het scherm om de Zoeken – Aanpassen pagina te openen.
  • Boven aan de Zoeken – Aanpassen pagina kunt u aan de linkerzijde de kolommen selecteren die u wilt tonen in de zoekresultaten.
  • Vervolgens klikt u op  > om de kolom toe te voegen. De betreffende kolom wordt nu naar de rechterzijde verplaatst. Alle kolommen die aan de rechterzijde staan worden in het zoekresultaat getoond.
  • Klik vervolgens op Bewaren.

Om bepaalde kolommen te verwijderen uit het zoekresultaat kunt u ze op de Zoeken – Aanpassen pagina op soortgelijke manier van rechts naar links verplaatsen.

Bron: Exact Support Blog